POČÍTADLO ZNAKŮ PRO SEO zdarma

Jak tvořit nadpis stránky "Title"?

Title tag - I když na webové stránce nemusí být viditelné, každá stránka by měla mít dobře napsaný, jedinečný nadpis. Je to důležitý způsob, jak říct vyhledávačům, o čem stránka je. A je to hlavní přispěvatel k vyšším mírám prokliků z výsledků vyhledávače (SERP).

  • Klíčová slova, která používáte v Title, by měla popisovat téma stránky.

  • Píšte titulky, jako by byly reklamním textem. Stránka s výsledky vyhledávače je rušným místem a nejasné titulky nejsou klikány.

  • Primární klíčová slovní fráze nebo téma, pro které chcete dosáhnout dobrého hodnocení, by měla být prvními slovy nebo blízko začátku Titulku.

  • Zahrňte do titulku stránky nejdůležitější klíčová slova, ale čitelným způsobem, nespojujte klíčová slova dohromady.

  • Titulky by měly být psány jak pro vyhledávače, tak pro lidi - se zaměřením na lidi!

  • Název brandu v titulku: Není nutné používat název vaší společnosti v titulkovém tagu, protože se objevuje v URL, ale pokud jej používáte, použijte jej na konci.

  • Ideální délka je do 60 znaků.

Jak tvořit popis stránky "Meta Description"? 

Meta Description není viditelný pro uživatele, kteří prohlížejí vaše webové stránky, ale má důležitou roli ve vyhledávání, protože často (ale ne vždy) se objevuje přímo pod titulkem stránky ve vyhledávání. Jako takový je čten vyhledávačem a ovlivní rozhodnutí, zda kliknout nebo ne.

  • Pokud se stránka zaměřuje na 2 hlavní klíčové fráze, napište jednu větu pro každou klíčovou frázi.

  • Použijte akční a výhodami nabitý text, který přiměje čtenáře k reakci kliknutím.

  • Každá stránka vyžaduje jedinečný meta popis.

  • Ideální délka je do 160 znaků.

0/60
0/160
Výsledek
Favicon www.domena.cz